Продукти

Филтри

Категории

Вид

Исторически музей – Велинград

Исторически музей – Велинград Изображение

Исторически музей – Велинград. Началото на музейното дело в Чепинския край е положено през 1909 г. от учителя и общественика Христо Масларов. През следващите десетилетия се създават няколко училищни и читалищни музейни сбирки. На тази основа през 1951 г. е основан Градски исторически музей, преобразуван десетилетие по-късно в Къща-музей „Вела Пеева“. През 1991 година статутът на музея е върнат и той отново е Исторически музей – Велинград. Музеят предлага следните експозиции: мемориална изложба „Вела Пеева“, етнографска изложба „Планината гостоприемен дом“, изложба „Великденски писани яйца“ и изложба „Николай Гяуров – Великият бас“.
Velingrad History Museum. Hristo Maslarov, a teacher and a public figure, in 1909 started the museum’s tradition in Chepino region. Over the coming decades, more museum collections were established in schools and community centers and a decade later it was transformed into the “Vela Peeva’s Museum House“. In 1991, the museum status was returned and now it is again Velingrad History Museum. The museum offers the following exhibitions – “Vela Peeva” memorial collection, the ethnographic exhibitions “The Mountain - a hospitality home”, “Easter Painted Eggs” and “Nikolay Gyaurov – The Great Bass Voice” collection.

Няма продукти, които да съвпадат с този критерий

Исторически музей – Велинград

Исторически музей – Велинград . Началото на музейното дело в Чепинския край е положено през 1909 г. от учителя и общественика Христо Масларов. През следващите десетилетия се създават няколко училищни и читалищни музейни сбирки. На тази основа през 1951 г. е основан Градски исторически музей, преобразуван десетилетие по-късно в Къща-музей „Вела Пеева“. През 1991 година статутът на музея е върнат и той отново е Исторически музей – Велинград. Музеят предлага следните експозиции: мемориална изложба „Вела Пеева“, етнографска изложба „Планината гостоприемен дом“, изложба „Великденски писани яйца“ и изложба „Николай Гяуров – Великият бас“. Velingrad History Museum. Hristo Maslarov, a teacher and a public figure, in 1909 started the museum’s tradition in Chepino region. Over the coming decades, more museum collections were established in schools and community centers and a decade later it was transformed into the “Vela Peeva’s Museum House“. In 1991, the museum status was returned and now it is again Velingrad History Museum. The museum offers the following exhibitions – “Vela Peeva” memorial collection, the ethnographic exhibitions “The Mountain - a hospitality home”, “Easter Painted Eggs” and “Nikolay Gyaurov – The Great Bass Voice” collection.
Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки